fbPixel
SLEDI NAM
KONTAKT

ZAVOD LEPOTE
razvoj, izobraževanje, povezovanje kozmetičark

Trnjava 49
1225 Lukovica
e. info@kozmeticnozdruzenje.si

Slovensko kozmetično združenje

Maščobe okoli trebuha

Kako se znebiti maščobe okoli trebuha?

Naj povemo že takoj na začetku, da bližnjic ni. Zagotovo ne, če se želite znebiti maščobe na naraven in ne invaziven način. V naslednjih poglavjih vam bom opisala nekaj načinov in dala kar nekaj koristnih nasvetov za učinkovito izgubljanje maščob in povečanje telesne aktivnosti. Ravno povečana telesna aktivnost je predpogoj za izgubo telesne maščobe. Mnoge od njih niso nič novega za kozmetičarke, mogoče pa nekatera od vas najdete kakšno novo idejo.

 

Maščobe okoli trebuha, večna težava velike večine ljudi

 

Ta članek je napisan na podlagi osebnih izkušenj in veliko prebrane literature in so v naslednjih odstavkih nasveti, ki jih tudi sama predlagam mojim strankam.

 

Vsekakor pa je vse v glavi in psihi, če se enkrat odločimo za nekaj se počasi bližamo ciljem. Rezultat se vidi že po 2 tednih, kar menim, da je odlično. Spodaj predstavljeni načini je najbolje kombinirati za hitre in dolgotrajne rezultate. Konkretno po mojih izkušnjah lahko izgubite od 0,5 kg pa gor na teden odvisno koliko striktno se držite naslednjih točk.

 

Kalorični deficit

70% bistva izgubljanja maščobe je v hrani. S tem ne mislim na posebne diete. Matematika je tu čisto preprosta, najbrž ste že slišale za kalorični deficit. Glede na težo in višino stranke izračunamo kakšen naj bi bil njen dnevni vnos hrane. Po navadi se za uspešno izgubljanje kg predlaga od 1300 kcal do 1500 kcal na dan odvisno od telesa in načina življenja.

Vem, da se to mogoče sliši malo kalorij vendar verjemite mi, da če imate dobro sestavljen jedilnik je to več kot dovolj brez stradanja. Solata, riž, polnozrnate testenine, jajca in piščančje meso, pusta skuta, piščančje prsi so del tega jedilnika in vsekakor, ko si želite kaj mastnega ni prepovedano saj naše telo potrebuje tudi marsikatero maščobo, da lahko normalno funkcionira. Literature je na to temo v današnjem času veliko in sigurno boste našle prave in dobre informacije tudi na internetu.

 

HIIT

To je način vadbe. Praviš, da hodiš na pilates vsak teden? Lepo, vendar to ni isto. Pri HIIT telovadbi oz. visoko intenzivna telovadbi je dovolj že 20 min na dan, da se vidijo rezultati po 2 tednih. Kaj naredi HIIT telovadba? To je telovadba, kjer telovadiš in daš vse od sebe 40-50 sekund in potem počivaš 10 sekund in tako ponavljaš vaje vsaj 20 min (bolj vzdržljivi tudi do 60 min).

Jasno je, da boš tako pospešila kurjenje maščob in povečevanje mišične mase. Zakaj je dobro, da povečamo mišično maso? Zato, ker mišice porabijo več kalorij kot maščobe in pomagajo pri lepšem izgledu telesa. Posledično se vam bo zaradi fizične aktivnosti povečala koncentracija in prebava bo veliko bolj hitrejša.

 

Kavitacija ali nekirurška liposukcija

Če ste obkljukali zgornje točke, smo sedaj na vrsti strokovnjaki (kozmetičarke), ki vam bomo lahko pomagale, da se maščobe še hitreje topijo in da je koža prožna brez dodatnih strij. Kavitacija je nekirurška in neinvazivna liposukcija. Rezultati so vidi pri posameznicah že po prvem tretmanu, skratka zelo hitro. Po navadi jo kombiniramo še z radiofrekvenco ali limfno drenažo.

Radiofrekvenca pomaga pri segrevanju podkožja in pospeševanju prekrvavitve, tako gredo maščobne celice hitreje v limfo. Limfna drenaža pa vse toksine odvaja iz telesa.
To se vidi nato pri samem rezultatu. Takrat v telo ne smete vnašati nič maščobe, saj so jetra zelo obremenjena in je potrebno piti veliko vode od 2 do 3 l dnevno. Tretma se izvaja na vsakih 5 do 7 dni.

 

Anticelulitne ali učvrstitvene kreme

Glede na to, da se kozmetična industrija trudi vsako leto dati na trg vse boljše kreme, ki bi pomagale pri hujšanju, se s strokovnjakinjo posvetujte katera je najboljša za vas. Razlogi so preprosti in poskrbele bodo za še tisti mali delež, ki ga ne morete odpraviti z zgoraj naštetimi metodami, hkrati pa se bodo zaradi izgubljanja maščob lahko začele pojavljati strije na koži, kar lahko te kreme preprečijo.

 

Ta točka je dodatek k prehrani

Za še bolj optimalne rezultate, je super dieta oz. način prehranjevanja po urah. Odločite se sami kateri model vam ustreza:

  • 10 ur časa za hrano 14 ur posta
  • 8 ur časa za hrano 16 posta
  • 6 ur časa za hrano in obroke ter 18 ur posta (voda + spanje)
  • Ter najbolj ekstremno, da v enem dnevu v 4 urah zaužijete potrebno hrano in 20 ur ste na vodi.

Upam, da ste izvedeli kaj novega. V kolikor imate kakšna vprašanja ali želite nasvete za literaturo nas kontaktirajte in vam bomo posredovali.

 

 

Share This