Instagram v kozmetičnem salonu
10 nasvetov za uporabo
Kako do več kvalitetnih sledilcev, všečkov in komentarjev na Instagram profilu? – to je vprašanje, ki ste ga zagotovo že kdaj zastavili, če ste prisotni na tem družbenem omrežju in ga uporabljate, da bi povečali obisk v svojem salonu, pridobili nove stranke ter svetu pokazali kaj vse znate.
Dejstvo je, da stvar zahteva svoj čas, trud in veliko potrpljenja, ampak ni nemogoče. Če ste resnično pripravljeni, da izboljšate delovanje Instagram profila vašega salona, potem je tu za vas 10 osnovnih nasvetov za uspešno uporabo. Upam, da vam bodo v pomoč.
Če še niste: Iz osebnega profila, preklopite na poslovnega
Začnimo z osnovami uporabe Instagram profila v poslovne namene. V nastavitvah preprosto preklopite iz osebnega na poslovno verzijo Instagrama. Vse skupaj vam bo vzelo manj kot 10 minut.
Zakaj se vam splača to narediti?
S poslovnim Instagram profilom se vam namreč odprejo možnosti kot so: dodajanje lokacije na kateri se nahaja vaš kozmetični salon, telefonske številke na katero vas lahko vase stranke pokličejo, dodajanje kontaktnega e-mail naslova ali celo možnost rezervacije termina preko Instagrama. Kul, mar ne? Poleg tega boste lahko spremljali še analitike vašega Instagram profila.
Redno objavljajte kvalitetne fotografije z izvirno uporabno vsebino
Zavedati se morate, da se prelomnica z aktivnostjo vašega Instagrama ne bo zgodila čez noč. Del uspeha na Instagramu je seveda tudi redno in konsistentno objavljanje kvalitetnih originalnih fotografij. Torej, ne dovolite si izginit za tri tedne in potem kar naenkrat zasuti vaših sledilcev z dvajsetimi novimi objavami.
Z izvirnimi vsebinami in kvalitetnimi, izbranimi fotografijami boste dosegli postopno rast na vašem Instagram profilu.
Bodite družabni
Družbena omrežja so tu za druženje! Torej, nikakor ne postanite ošabni in si le vzemite čas, da všečkate, komentirate in redno odgovarjate na komentarje ostalih v tej veliki, virtualni skupnosti na Instagramu. Seveda na poslovnem Instagram profilu ostanite znotraj svoje branže (ostali kozmetični saloni, spa-ji, profesionalna kozmetika ipd., pa tudi vaše stranke s katerimi ste povezani) in temu primerno tudi prilagodite vašo komunikacijo.
Postani naša članica
Vabimo vas, da se nam pridružite s svojimi idejami, predlogi in konkretnim delom.
Članstvo v kozmetičnem združenju prinaša vam in vašemu salonu večjo prepoznavnost, korak iz množice in obilico znanja ter priložnosti.
Hashtegi # - tudi slovenščina jih ima!
O heštegih – ključnih besedah za lojtro – že ptički čivkajo. Dokazano je, da so heštegi ena od učinkovitih strategij kako pridemo do novih sledilcev in večje vidnosti na sami platformi. Žal preko heštegov dandanes pridobimo tudi ogromno neaktivnih lažnih, sledilcev t.i. ghost followers in avtomatiziranih, irelevantnih komentarjev. Kljub temu, pa se uporaba heštegov vsekakor obrestuje. Kot veste, je maksimum 30 heštegov.
O tem koliko naj bi jih resnično uporabili so mnenja deljena – najbolje, da sami poizkusite katero število heštegov na vašem profilu najbolje deluje. Seveda imajo heštegi v slovenskem jeziku bistveno manj dosega kot v angleščini, zato pozorno izberite tiste, ki so v uporabi, dodajte pa vaše lastne, ki jih boste redno uporabljali. Heštegi naj opišejo vsebino na fotografiji, ki jo objavljate.
Uporabite heštege znotraj vaše branže, kombinirajte heštege v angleščini s heštegi v slovenščini. Kombinirajte tudi heštege z velikim dosegom, s tistimi bolj specifičnimi.
Objavljajte ob primernem času
Res je, na Instagramu obstaja primeren čas za objavo. V kolikor ste preklopili na poslovni profil, imate omogočen dostop do analitik vašega Instagrama. Tu lahko preverite kdaj so vaši sledilci najbolj aktivni na Instagramu, dan za dnem. Seveda se primerni dnevi in ure za objavo spreminjajo, zato morate redno slediti tem podatkom.
Primeren čas objave pa zavisi tudi npr. vremena, letnega časa, praznikov ipd. Vse to je potrebno redno spremljati. Obstajajo tudi platforme in orodja za vnaprejšnje načrtovanje objav, ki vam lahko olajšajo delo. Poleg tega z njimi lahko načrtujete tudi izgled vašega celotnega Instagram profila in poskrbite, da so objave vizualno usklajene.
Ne pozabite na slike zadovoljnih strank
Po zadnjih podatki, naj bi fotografije na katerih so naše resnične stranke, zvišale aktivnost na našem profilu za kar 30% !!!
Prosite vaše stranke za mnenje in objavo
Tiste najbolj zveste in zadovoljne stranke, ki imajo tudi same Instagram profil, lahko prosite, da vaš salon označijo v svojih objavah. Ali pa celo, da se fotografirajo za vami, v vašem salonu… Mogoče fotografirajo krasne nohte, ki ste jih oblikovali ali čudovit make-up. Namig: Če jim boste ponudili manjši popust, bodo to z veseljem naredile ?
Postani naša članica
Vabimo vas, da se nam pridružite s svojimi idejami, predlogi in konkretnim delom.
Članstvo v kozmetičnem združenju prinaša vam in vašemu salonu večjo prepoznavnost, korak iz množice in obilico znanja ter priložnosti.
V objavah označite in/ali omenite ostale uporabnike
Ko objavljate na Instagram, lahko v objavi označite tudi ostale uporabnike. Označite npr. Instagram profil kozmetične znamke, ki jo uporabljate v salonu, ali pa vašo stranko s katero ste se v salonu fotografirali. Tudi to lahko zelo poviša sodelovanje na vašem profilu. Ampak nikakor ne postanite tečen uporabnik in ne označujte vsepovprek, to vas ne bo pripeljalo nikamor in bo imelo ravno nasproten učinek.
Od časa do časa, s primernimi aplikacijami za #repost oz. objavljanje originalnih objav drugega uporabnika, objavite tako vsebino. Pazite, da navedete iz katerega profila ste objavo vzeli in navedite vir – označite ta profil.
Poslužite se Instagram zgodb (stories)
V zadnjem času zelo popularne in z visokim številom ogledov, Instagram zgodbe, ki jih nikakor ne smete izupstiti. Uporabite čimveč možnosti, ki vam jih ta funkcija omogoča. Eksperimentirajte z vsebinami, oznakami, barvami, napisi in ugotovite kaj je vašim sledilcem všeč. Dajte si duška.
Oglaševanje na Instagramu
Seveda si resničnega uspeha na Instagramu ne moremo obetati brez finančnega vložka. Za oglaševanje na Instagramu boste potrebovali vašo Facebook poslovno stran in Facebook oglaševalski račun. V kolikor menite, da sami niste kos plačanemu oglaševanju in, da bi s tem zapravili denar za nič efekta, najemite strokovnjaka.
Strokovnjak za marketing na družbenih omrežjih vam bo znal tudi svetovati, kako voditi vaš Instagram profil in kdaj se lotiti oglaševanja. Pa tudi katere akcije so primerne za vas in kdaj. V kolikor se boste oglaševanja loti sami, se pred tem dobro poučite. Na internetu boste našli malo morje informacij o tem, kako se tega lotiti. Priporočamo pa, da informacijo poiščete iz prve roke – v priročnikih in smernicah, ki jih je objavil Facebook na njihovih straneh.